wtorek, 1 września 2015

Prolog

Justin Bieber jest znany w oczach mediów za jego złe zachowanie. Imprezy i kobiety ostatnio stały się głównym celem w 20 roku życia. Jakie jest jego postanowienie? Dać sobie tydzień z każdą kobietą ,z którą się tylko zabawia. Noc na zewnątrz, a następnie jedna zadziorna, mała blondyneczka,która odmawia mu przedstawienia się ,opuszcza go sfrustrowanego i musi on przyznać, że właśnie mógł spotkać osobę ,która do niego pasuje. Kim jest  dziewczyna,która wstrząsnęła jego światem? I jaka jest jej historia? Wskocz na ten rollercoaster emocji i dowiedz się ;) 


"Jesteś najgorszym,Justin..."
"Sprawię,że mnie pokochasz..." 










OSTRZEŻENIE: TA HISTORIA  ZAWIERA PRZEKLEŃSTWA, SCENY 18+ I GWAŁTOWNE DZIAŁANIA.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nie będę się rozpisywać może zrobię to w rozdziale pierwszym. Chciałabym tylko wiedzieć czy jest sens tłumaczenia tego czy też nie. Jak widzicie błędy to napiszcie w komentarzu. Musiałam usunąć tamten prolog bo coś się popsuło.

Pozdrawiam Nika
@TheUnfairLifes

8 komentarzy:

  1. Tłumacz to, proszę! :"D Prolog bardzo mi się spodobał i czekam na pierwszy rozdział! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Czekam na następny.I zapraszam na mojego bloga, może ci się spodoba ;) : http://the-perfect-crime-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Historia już mnie zaintrygowała. :) Jestem ciekawa jak ta drobna blondynka wpłynęła na Justina. Wcześniej żadna nie miała na niego wpływu, a nagle ona namiesza mu w życiu. Czyżby to prawdziwa miłość? ^^
    Na pewno będę tu zaglądać. Proszę o informowanie o nowych rozdziałach. :) A w wolnej chwili zapraszam do siebie. :)
    www.droga-zaufania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. niedawno znalazłam tego bloga i powiem, że nie żałuję!:)
    będę tu zaglądać, bo wiem, że warto
    życzę weny:)
    http://art-of-killing.blogspot.com/ zapraszam na moje ff z Justinem, może przypadnie Ci do gustu<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się zaczyna ale co dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak! tylko dodaj w koncu 1 rozdzial plss

    OdpowiedzUsuń